Firma Carport Sp. z o.o. informuje, że używa na stronach aukcyjnych technologii "cookies" (tzw. "ciasteczka") do identyfikacji zalogowanych użytkowników w celu poprawnej prezentacji informacji. Użytkownik, który nie chce otrzymywać plików cookie, może zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Informujemy, że wyłączenie w przeglądarce obsługi plików cookie może utrudnić bądź uniemożliwić poprawne korzystanie ze stron serwisu.

  • Polski
  • English

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO "ABONAMENT ZA PUNKTY ORGANIZOWANEGO PRZEZ WRECAR.PL

Regulamin Programu Lojalnościowego „Abonament za punkty” organizowanego przez Wrecar.pl

 

1. Definicje

 

Regulamin      - oznacza niniejszy regulamin.

Strony             - oznacza Organizatora i Uczestnika.

Organizator     -  „Wrecar.pl”, oznacza spółkę Carport Sp. z o.o. z siedzibą ul. Budowlanych 7, 62-081 Baranowo , wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000281433, NIP:777-29-76-791, tel.: 61 8 901 923, e-mail: [email protected] prowadzącą działalność między innymi w zakresie zakupu oraz sprzedaży pojazdów samochodowych, gdzie spółka Carport Sp. z o.o. pośredniczy w sprzedaży pojazdów wystawianych przez Dostawców. Carport Sp. z o.o.. zbiera oferty kupna pojazdów, przedstawionych na portalu internetowym WRECAR.pl.

Uczestnik        - to osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która dokonała prawidłowej rejestracji, została zaakceptowana przez WRECAR.pl po dokonaniu weryfikacji i uczestniczy w aukcji celem nabycia pojazdów.

 

Program          - oznacza program lojalnościowy organizowany przez Organizatora, mający na celu wprowadzenie systemu przyznawania Uczestnikom Programu punkty za nabywane na aukcjach WRECAR.pl pojazdy.

 

Punkty            - oznaczają punkty za każdą wygraną aukcję, w której uczestnik nie otrzymał akceptacji złożonej oferty.

 

Nagroda          -oznacza ilość Punktów, którą Uczestnik Programu może wymienić na usługę miesięcznego dostępu do konta Użytkownika STANDARD lub PRO na portalu Wrecar.

 

Strona internetowa – oznacza stronę WRECAR.pl  wykorzystywaną przez Organizatora w związku z Programem.

 

Konto             - konto Uczestnika Programu, na którym gromadzone są Punkty otrzymane przez Uczestnika. 

 

 2. Postanowienia ogólne

  

Program prowadzony jest na podstawie niniejszego Regulaminu określającego prawa i obowiązki Uczestnika i Organizatora.

Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu oraz warunki uczestnictwa w programie, w tym zasady przyznawania Uczestnikom Punktów.

Program jest prowadzony na terenie Polski za pośrednictwem strony internetowej WRECAR.pl.

Uczestnictwo w programie jest dobrowolne i nieodpłatne.

Program rozpoczyna się z dniem 01.08.2017 r.

Program dot. wszystkich aukcji na portalu WRECAR.pl – zarówno pojazdów osobowych, jak i dostawczych, ciężarowych, sprzętu specjalistycznego, itp.

  

3. Uczestnicy programu 

 

Uczestnik przystępuje do uczestnictwa w programie lojalnościowym „Abonament za punkty” w chwili zaakceptowania REGULAMINU AUKCJI ORGANIZOWANYCH PRZEZ WRECAR SAMOCHODY USZKODZONE.

Uczestnikowi nie przysługuje prawo przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Programu na osoby trzecie. Uczestnik bierze udział w Programie osobiście. Uczestnik może działać za pośrednictwem swego pełnomocnika.

W przypadku, gdy Organizator poweźmie podejrzenia, co do naruszenia przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu, może on wszcząć postępowanie wyjaśniające, a nadto uniemożliwić Uczestnikowi dalsze zbieranie Punktów. Organizator o powyższym musi zawiadomić Uczestnika Programu. Organizator musi także zawiadomić Uczestnika o zakończeniu postępowania wyjaśniającego i jego rezultatach. Postępowanie wyjaśniające może zakończyć się wykluczeniem Uczestnika z dalszego udziału w Programie, jak również odmową przyznania świadczeń związanych z Programem.

  

 4. Przyznawanie Punktów oraz wymiana Punktów 

 

W związku z dokonywaniem czynności z wykorzystaniem kont Uczestników Programu na portalu Organizatora, Uczestnikom zostają przyznane Punkty. Punkty podlegają wymianie wyłącznie na usługę miesięcznego dostępu do portalu Wrecar (abonament STANDARD lub PRO).

Uczestnik otrzymuje 100 (sto) punktów lojalnościowych za każdą wygraną aukcję, w której nie otrzymał akceptacji złożonej oferty i 1000 (tysiąc) punktów za wygraną aukcję na którą otrzymał akceptację.

10 000 (dziesięć tysięcy) punktów Uczestnik może wymienić na usługę miesięcznego (1 miesiąc) abonamentu STANDARD lub 35 000 (trzydzieści pięć tysięcy) punktów Uczestnik może wymienić na usługę miesięcznego (1 miesiąc) abonamentu PRO.

Punkty lojalnościowe Uczestnik może wymienić w zakładce OPŁATY na Abonament STANDARD lub PRO 1 miesiąc (opcja za punkty).

Punkty zgromadzone na koncie Uczestnika tracą ważność po upływie 36 miesięcy od momentu ostatniego naliczenia lub po upływie 6 miesięcy od daty zakończenia programu w przypadku zakończenia programu zgodnie z pkt. 7.

 

 

5. Konto 

 

Przyznane Uczestnikowi Punkty są zapisywane pod loginem Uczestnika programu, na elektronicznym koncie prowadzonym i zarządzanym przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do informowania Uczestnika o stanie Konta pocztą lub w formie elektronicznej (np. e-mailem lub SMS-em). 

 

 6. Zmiana Regulaminu 

 

Niniejszy regulamin może zostać zmieniony lub uzupełniony przez Organizatora

z przyczyn takich jak konieczność zapewnienia bezpiecznego i zgodnego z przepisami prawa funkcjonowania Programu, a w szczególności w celu zapobiegania nadużyciom.

O zmianach w programie Uczestnicy zostaną powiadomieni e-mailowo oraz na stronie internetowej WRECAR.pl.

  

 7. Zakończenie programu

  

Program jest wprowadzony na czas nieokreślony. Organizator stosownie do art. 919 § 2 Kodeksu Cywilnego zastrzega sobie prawo do zakończenia programu lojalnościowego z zachowaniem co najmniej 30-dniowego terminu powiadomienia.

Informacja o zakończeniu programu lojalnościowego wraz z dokładną datą zakończenia zostanie przekazana Uczestnikowi drogą e-mailową oraz umieszczona na stronie WRECAR.pl. 

 

 8. Reklamacje 

 

Reklamacje lub informacje o nieprawidłowościach dotyczących Programu Uczestnicy mogą zgłaszać do Biura Obsługi Organizatora – na piśmie na adres: ul. Budowlanych 7, 62-081 Baranowo lub droga elektroniczną na adres [email protected].

Organizator rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Uczestnik składający reklamację zostanie powiadomiony o sposobie jej rozpatrzenia.

Powered by WRECAR